Meer informatie? 070-517 6607
  • home-banner Sommatie service
  • meer liquititeit
  • Home-banner-advocaat
  • Home-banner-monitor-mijn-cardec
  • home-banner Sommatie service

Contact

070-517 6607

Heeft u een vraag?
Geef het antwoord op 1 plus 1 in het volgende veld:
Wilt u worden teruggebeld?
Geef het antwoord op 1 plus 1 in het volgende veld:
Wilt u op de hoogte blijven?
Geef het antwoord op 1 plus 1 in het volgende veld:

Laatste nieuws

Sommatie service

"Ontevredenheid, een dreigend faillissement, de rekening gewoonweg niet of niet kunnen betalen.
En zo zijn er meer redenen te noemen waarom uw cliënt uw factuur niet betaalt".


Het kan wenselijk zijn, uit het oogpunt van cliëntbehoud, dat een vordering niet gelijk een incassotraject ingaat.
De sommatie service van Cardec is een service waarbij er een laatste herinneringsbrief wordt verstuurd op ons briefpapier. Met deze sommatie brief geeft u nog 14 dagen de tijd om alsnog het openstaande bedrag te voldoen.

Doordat uw eigen rekeningnummer op de aanmaning staat, komen betalingen plus de eventuele doorbelaste kosten, rechtstreeks bij u binnen.
Mocht er nog geen betaling hebben plaatsgevonden dan wordt in samenspraak met u bepaald of u een incassotraject wilt opstarten. 

Sommatie service inschakelen?

Heeft u een vraag of opmerking over deze service, en wilt u graag door ons teruggebeld worden?
Maak dan gebruik van onze “Stel een vraag of bel mij terug” optie.

Meteen een vraag stellen kan ook door te chatten met één van onze specialisten.